2 jan. 2014

Koen, Xavier en Zoë inspireerden de campagneleider om mee te doen aan de Serious Request Marktplaats-veiling.

Veilinginformatie:

Kay van de Linde (Press Strategies) en 
Erik van Bruggen (BKB

komen naar je toe en leren je alle ins & outs van het (politiek) campagnevoeren. Dit is dé kans om te leren hoe jij jezelf en/of je organisatie, partij of bedrijf beter kunt presenteren.

De rechtse houwdegen Kay en linkse rakker Erik zijn het over alles oneens behalve over 1 ding: hoe je een campagne voert. 
Beiden hebben jarenlange ervaring in politiek en bedrijfsleven: Kay werkte voor Rudy Giuliani, Pim Fortuyn & Rita Verdonk, Erik voor Wim Kok en Wouter Bos. Samen gaven ze vele trainingen in 

binnen- en buitenland.

Vorig jaar werd de training gewonnen door het CDA. "Kay en Erik 
zijn stukken beter dan de partijen voor wie ze gewerkt hebben!" 
aldus Hans Janssen, campagnemanager CDA. "Kay en Erik hebben een eigen, doorleefde en onnavolgbare kijk op campagnevoeren". 



Deze mannen weten van wanten dus bied mee en word een ware campagne-tijger!

De training is bedoeld voor max. 20 personen en duurt 
een halve dag (4 uur).

 3FM vraagt met Serious Request 2013 aandacht voor honderdduizenden kinderen die jaarlijks sterven aan diarree. 

Een stille ramp die wereldwijd elk jaar ruim 800.000 slachtoffers maakt en het gevolg is van gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten. Dankzij jouw hulp kan het Rode Kruis die kinderen helpen, die hulp het hardst nodig hebben.

Objecten worden bezorgd door
Packs

P.S. Mijn zoon Koen Leurs attendeerde me op deze training. 
Xavier en Zoë lieten zien dat de plek waar je geboren wordt 
het verschil uitmaakt. 
We kunnen wel iets afstaan van onze welvaart. 

Na enkele spannende dagen en diverse biedingen 
werd mijn laatste bod gehonoreerd. 

De diverse agenda's worden nu getrokken om deze training 
voor KEERPUNT 2010 raadslidkandidaten, bestuur, fractie 
en achterban naar Grave te halen!

Geen opmerkingen: